torsdag den 28. oktober 2010

Sidste feriedag.

Så er ferien ved at være forbi for denne gang. Dagen i dag står på blogopdatering, vasketøj, lidt papirarbejde, kaffe, indkøb og måske lidt håndarbejde. Vi fik campingvognen stillet op i Ribe i søndags.
Mandag var jeg på gåben ind til Ribe, der er mange smukke bygninger, og hyggelige butikker. Solen skinnede så det var en dejlig tur. Jens havde ikke ferie, så han kørte på arbejde derfra. Der var helt stille, og plads til at gøre lige hvad man havde lyst til. Der blev strikket og hæklet. Det er hyggeligt at sidde i forteltet med kaffe i koppen, radioen tændt og god varme på. Garnet fra Netto er brugt, det var dejligt at arbejde med. Et par strømper er også blevet færdige. I Føtex købte jeg bogen "Blød begyndelse"


I aftes var jeg et smut i Odense hos Jakob og spise aftensmad, jeg fik bagagerummet fyldt med vasketøj. Det kniber lidt at få bund i det, når man er sent hjemme fra arbejde, og der er flere som skal deles om vaskemaskinen. Så nu kører min på højtryk. Så kan han få det retur på lørdag, når jeg har været i Fredericia.
Så er vaskemaskinen klar til at blive tømt igen. God dag derude.

5 kommentarer:

  1. Det lyder til du har hygget dig med dit strikketøj og sikke megt du har fået strikket.

    Det er nogle smukke tørklæder.

    Dejligt at have en mor som lige ordner vasketøjet og returnerer det igen :)

    SvarSlet
  2. Det lyder som den helt perfekte ferie.

    Og dine tørklæder er simpelthen så fine.

    SvarSlet
  3. Lydet til at du har haft en dejlig ferie, godt at man kan hjælpe når det kniber :-)om det så er vaketøj eller noget andet.

    Jeg siger som Eva at dine tørklæder er super flotte.

    SvarSlet
  4. Det lyder rigtig hyggeligt. Skønt billede du har lagt ind:)) I Ribe er der mange spændende ting at se. I oktober da vi var på disse kanter, var vi inde og se domkirken. Den havde vi aldrig set, sikke en spændende oplevelse, den er utrolig smuk:)) Du har da også rigtig fået profuceret nogle skønne ting:))

    SvarSlet
  5. Jeg kan forestille mig, det har været hyggeligt, den perfekte ferie. Og sikke er dejligt fortelt I har. Skal også love for, du har været flittig.

    SvarSlet