onsdag den 25. juli 2012

Det var så den halve ferie.

Vi har været et par dage på Sjælland og besøge familie. Rigtig hyggeligt at have et par dage til bare at slappe af og snakke. Det er også strikket lidt. Første trøje er klar. Ærmerne er næsten færdige til nummer to.

I dag har jeg været i Ringkøbing og blive forkælet. I forbindelse med min sygdom, fik jeg et gavekort, til en ansigtsbehandling på Fjordens wellness, af mine strikkeveninder. De næste dage drager Jens til speedway i Brovst, så der bliver et par dage med frit slaw. Lige nu ligger Frederik midt på gulvet og snorker som en voksen mand. Johanne trisser omkring og leger. De bliver passet her mens deres forældre er på sygebesøg i Ålborg. Deres lille nevø og fætter er desværre alvorlig syg, og har været indlagt siden mandag i sidste uge. Vi håber alle det bedste. Fortsat god sommer herfra.

3 kommentarer:

  1. Det er en sød lille trøje du har strikket.
    God fornøjelse med wellness opholdet og god bedring med den lille fætter, jeg håber han kommer sig.

    SvarSlet
  2. sikke produktiv og sikke dejlige ting i friske farver du har lavet.
    kh Kirsten

    SvarSlet
  3. Det er dejligt at blive forkælet. Og sikke da du strikker fine trøjer.

    Hvor er det trist med den lille syge dreng.

    SvarSlet