fredag den 3. august 2012

Ny opgave venter..

Så blev anden fødselsdagsgave trøje klar. Så er det igang med nyt projekt, et svøb bestilt af en kollega. Jeg havde bestilt garn hos Tante grøn, men den lyseblå er desværre udgået, så jeg lod mig overtale til at få en isblå i stedet. Jeg syntes nu ikke lige den var rigtig "babyblå" I ferien var vi på strøgtur i Fåborg og der i garnbutikken Ret og vrang lå den rigtige farve i en tilbudskurv. Syv nøgler kom med hjem. Så må der blive noget andet ud af det isblå. Jeg synes opskriften til svøbet virker lidt bøvlet, håber jeg knækker koden. Aftenen skal tilbringes med venner vi ikke har været sammen med længe. Det skal nok blive hyggeligt. God dag til jer derude.

4 kommentarer:

  1. skøn trøje du er blevet færdig med. Det er dejligt at du ikke bliver arbejdsløs med pindene. Svøbet ser godt ud, glæder mig til at se det færdigt.

    SvarSlet
  2. Fin trøje!

    Det lille svøb er meget yndigt. Og et smukt alternativ til Mary-svøbet, så jeg håber, du får knækket koden til mønsteret.

    SvarSlet
  3. Hvor var det heldigt at du lige fandt den rigtige farve, og så ovenikøbet på tilbud. Du finder nok noget at bruge det andet garn til, man kan aldrig få for meget garn. Trøjen er superlækker. God fornøjelse med vennerne.

    SvarSlet
  4. Håber I havde en god aften, samvær med gamle venner giver masser af god energi.
    Trøjen er rigtig smuk.

    SvarSlet