mandag den 8. oktober 2012

Dagene er for korte.

 
Jeg ville gerne nå at strikke mere til markedet på søndag. Men desværre har døgnet kun 24 timer og arbejdet tager en god del. Jeg må jo nå hvad jeg kan, hvad der senere strikkes og hækles må gemmes til en anden gang, (hvis det da er til at sælge noget) det vil jo vise sig. Jeg havde et gavekort til Ho strik. Det var jeg ude at bruge i går. Jeg skal forsøge mig ud i sjalsstrikkeri. Lige nu har Jane tilbud på Kauni, det var det jo om at benytte sig af.

 
 Lidt Arwetta kom også med hjem. Jeg købte en opskrift i Fredericia, den skal lige prøves af. det ser ud til at lykkes helt godt.

Nu må de små undetrøjer gøres færdige og vaskes først. Så skal der laves prisskilte m.m. Endelig er solen fremme:-) God dag.

6 kommentarer:

  1. Det kender jeg godt det med de 24 timer ... uha hvor kunne vi bruge mange flere i døgnet.
    Hvor skal I med til Marked ?
    Vi ses jo i morgen :o)

    SvarSlet
  2. Dumt dumt .. det har du jo skrevet ;o)
    Jeg troede jeg kommenteret Helvig i stedet .. thi hi .. sådan kan det gå :o)

    SvarSlet
  3. Ja gid døgnet havde mange flere timer...held og lykke med salget på markedet!

    SvarSlet
  4. Hvor er det fint, det ternede strik. Hvad skal det mon blive til?
    Spændende, om der er salg i strik på markedet.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det ternede er strømper. Opskrift fra Ruth Sørensen.

      Slet
  5. Det ser lækkert ud med de grønne og sorte tern, det bliver et par sjove strømper.

    Du har ret i, at dagene er blevet korte og det er som om, det er sket meget pludseligt. Man kan godt fornemme at vinteren er på vej.

    SvarSlet