onsdag den 19. marts 2014

Der var en, der var to, der var syv.....




Endelig blev mit tørklædeprojekt færdig. Jeg har arbejdet på det siden sidste forår, sådan lidt i perioder. Nu er syv styk klar. Så må der begyndes på nyt.


Jeg havde fødselsdag i lørdags. Jeg fil blandt andet bogen "Mange masker". Søndag bestilte jeg garn til "Striber", det kom i går så jeg har gået og kigget på det, men havde besluttet at jeg ikke måtte begynde før tørklæderne var færdige. Maskerne er slået op så når dette indlæg er færdig skal der strikkes. Jeg købte også bogen "En hjertesag" der er flere fine modeller i. Bloggen har faktisk også haft fødselsdag, 4 år. Måske jeg skulle lave en lille give away en af dagene? Nu må der gang i striberne. God dag.

7 kommentarer:

  1. Hvor er de flotte de tørklæder, sikke et farvestrålende billede. Det er dejlige bøger du har fået. Hjertelig tillykke med fødselsdagen.

    SvarSlet
  2. Allerfoerst hjertelig tillykke med foedselsdagen. Laekre boeger du har faaet.
    Toerklaederne joesses dog, de er saa flotte og super glade i farverne og fantastisk anderledes. I looooooooove.

    SvarSlet
  3. Tillykke med fødselsdagen - både din egen og bloggens. De tørklæder ser rigtignspændende ud

    SvarSlet
  4. Tillykke med begge fødselsdage.
    7 tørklæder? Hvad skal de mon bruges til? Hvor er de flotte!

    SvarSlet
  5. Forsinket tillykke med fødselsdagen. Hvad skal så mange tørklæder mon bruges til?

    SvarSlet
  6. Et forsinket tillykke med fødselsdagen og blokken.
    Dejlige farvestrålende tørklæder.

    SvarSlet
  7. Tillykke med fødselsdagen både din og bloggens.
    Det ser godt ud med så mange halstørklæder. Jeg er sikker på at modtagerne af de skønne tørklæder bliver glade.

    Kh. Lis

    SvarSlet