fredag den 2. maj 2014

Jeg er her endnu.

Tiden slår ikke til for tiden. Vi forbereder os på Maria og Kristians bryllup i næste weekend. Haven er gjort ren. Drengene har gravet ny sandkasse. Jeg har lagt fliser rundt om. I dag skal der lige jævnes noget jord og sås græs. Jeg skal på kursus to dage i næste uge og har fri de sidste tre dage, så kan græsset få fred til at komme op, uden børnene graver i det. Svigerdatterens kjole er rettet til så den passer. Jeg har fået et bestillings tørklæde færdig.


 Den lilla og den grønne er mit valg. håber hun kan lide det. Jeg syntes der skulle lidt pang på.



Garnet er Højlandsuld fra garnudsalg. Det er første gang jeg har strikket i deres garn, men bestemt ikke sidste.
I morgen skal dagen tilbringes sammen med strikkepigerne. Jeg skal videre med striber nummer to. Den første er bare så fantastisk lækker at have på. Jeg må videre i dagens tekst, så jeg kan blive klar til at holde weekend. God weekend til jer derude.

3 kommentarer:

  1. Det lyder godt nok som du har travlt. Men dejligt at du får tid til hygge sammen med strikkepigerne

    SvarSlet
  2. I har gang i mange spændende ting. Aller mest spændende med bryllup. Det er en dejlig begivenhed.

    SvarSlet