fredag den 29. august 2014

Første mål nået.

20 dages gang X 5 km = 100 km. Jeg er lidt stolt. Om lidt skal der skrælles asier. En af mine strikkeveninder er på ferie, jeg har fået lov at plukke asier. Det er mange år siden jeg har syltet asier sidst, men må prøve. Har heldigvis den gode gamle " Den grønne syltebog" det plejer at lykkes efter den. Samlebåndene blev afleveret i går. Annas var til den store side, så måske jeg skal strikke en mere, af resterne, lidt mindre. Min UFO skrider fremad, har fået samlet masker op, så det er store omgange lige nu. Weekenden skal bruges på små projekter, Jens er til speedway det meste af tiden, så der er frit slaw. God aften og weekend.

1 kommentar:

  1. Det var da godt, at trøjen ikke var for lille. Anna vokser jo garanteret hurtigt og kan passe den, så arbejdet er ikke spildt. Men lav du bare en mere. De er så fine.

    Hvor er du sej med al den motion.

    SvarSlet