søndag den 13. september 2015

Ny rejsestatus.



Så blev blusen opgraderet fra strikkekurven til kufferten. Den har været kedelig at strikke, men resultatet er blevet godt. Garnet er fra et restlager. Pris på blusen er 7 - 8 kr. Det er da til at betale.


Nu pakkes der til Fanø turen. Vinkelsjal, Trekantsområdet og diverse klude er pakket. Måske en ny Ufo skal graves frem, nu blusen blev færdig. Morgenstund af Annette Danielsen har være længe under vejs, måske den får lov at komme med. Der skal være jo noget at vælge imellem.


I fredags kom et par af mine børn med denne dejlige "feriegave". Så bliver man da glad og rørt, når familierne skønner på ens arbejde.
Lige to dages arbejde i næste uge. Onsdag startes dagen med besøg hos øjenlæge i Kolding. Derefter går turen til Fanø. En uge sammen med tre strikkeveninder, hvor vi kun skal lave det vi allerhelst vil. Jeg glæder mig helt vildt, håber på godt vejr. Måske ses vi? Prik til mig hvis vi mødes. God søndag.

6 kommentarer:

  1. God tur til Fanø, - jeg kommer desværre ikke.
    Det var da dejligt at få en lille feriegave, - lige ved første øjekast troede jeg, der stod Botox, men det var da vist Botex :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Nej, ingen brug for botox, jeg kan godt selv fylde skindet ud ;-).

      Slet
  2. Sød gave - så kan man da kun blive glad. Og en trøje til en 7-8 kr. kan man da også kun blive glad af. Også god tur til Fanø fra mig. Jeg har endnu til gode at deltage i strikke-events.

    SvarSlet
    Svar
    1. Så lækkert med en lille gave i "utide". Glæder mig til turen, der er så hyggeligt på Fanø.

      Slet
  3. Dejligt at få noget af det, der ligger færdigt :-) Og superfin gave :-) Rygterne siger, at der bliver fuldstændig fuldt hus på Fanø - så det er spændende hvem der løber ind i hvem :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Vi skal bo i sommerhus tæt på campingpladserne. Synes det er lidt grænseoverskridende at hive fat i folk,men har besluttet at denne gang gør jeg det ;-).

      Slet