lørdag den 28. januar 2017

Nyt år, nyt indlæg.

Så må vi se om det bliver til mere som kvartalsbloggeri. Der er da strikket lidt. Sidste års regnskab var ikke for godt, der var købt en del mere som der var brugt.

ÅRSREGNSKAB 2016.
Lageret er vokset igen i 2016, må vist satse kraftig på en reducering i 2017 ;-).
I år er der indkøbt 19,906 kg.
Der er brugt 11,820 kg.
Det er blevet til:
2 Sjaler.
2 Konglige svøb.
1 Strikket babytæppe.
4 Hæklede babytæpper.
6 Mads Nørgård trøjer (Barn)
3 Frozen sweatre (Barn)
2 Top 6 (Nordiske masker)
1 Firkantet mode (Voksen Bluse)
1 Sparkedragt.
5 Babyhuer
3 Par baby strømper.
5 Babytrøjer.
1 Par babybukser.
1 Hjertetrøje (2år)
24 Hagesmække.
1 Sweater 4 år.
1 Top 8 år.
2 Babytoppe.
4 Par voksen strømper.
5 Nissehuer.
22 Par grydelapper.
12 Karklude.
1 Halstørklæde.



 Halstørklædet blev til en af vore svigerdøtre.


Hagesmække med salg for øje.


En "Samlebånd"
 str. 6 mdr. til Agnes. Vi var til hendes dåb sidste søndag. En dejlig dag med brunch på Henne kro. Som altid med lækker mad.


Den 14 januar havde jeg inviteret til strik in. Vi var 7 strikkende kvinder hele dagen. Nogen havde kørt langt efter det, en fra Aarhus og to fra Haderslev. Jeg blev begavet med chokolade, blomster, garn og lækre specialiteter.


En stak smække mere til lageret. Jeg hækler af rester, jeg har en hel kasse med små nøgler.


Jeg har også deltaget i Bente Geils, Geilsk_Mystery_KAL_Resumé. det har været sjovt at være med. Mange mønstre er blevet afprøvet undervejs. Bundfarven er købt til formålet, resten er fra lageret. Nu må vi se om jeg får det brugt. Det ser ihvertfald sjovt ud.
Vi havde en stille jul og nytår, om end ferien var for kort.
 Jeg fik et par lækre strikkebøger. Kærlighed på pinde og Room 606. 
Jeg skal have ryddet lidt op i de påbegyndte ting, hvad enten de skal strikkes færdig eller trævles op. En tidligere kollega kom med nogle grydelapper som jeg har lovet at se om jeg kan hækle færdig. Det var noget med en bedstemor som er død, som var begyndt på dem. Det betyder meget at få dem gjort færdig. Har et par små reparations arbejder for en nabo, måske jeg skal få dem ordnet og fatte hækletøjet. God weekend herfra.

3 kommentarer:

  1. Skønne ting du har fået lavet

    SvarSlet
  2. Denne kommentar er fjernet af en blogadministrator.

    SvarSlet
  3. Denne kommentar er fjernet af en blogadministrator.

    SvarSlet