onsdag den 28. april 2010

Det er hårdt at sidde stille.

Efter tre dages kursus er jeg helt flad bagi, jeg asavner at kunne bevæge mig rundt ude som inde, som jeg har lyst til.Det er et kompetence kursus i tre moduler, jeg er på, dette var modul nummer to. Vi skulle have feedback med fra vores pædagog, vore kollegaer og forældrene til vore dagplejebørn. Det var spændende at prøve. Vi har fået ny opgave til sidst i maj, en iagttagelsesopgave. "Ordrebogen" er også fyldt op 7 par strømper og et slumretæppe, så det er godt der er nogle lange weekender i denne måned. I morgen er det fridag med indkøbstur til Stof og stil i Herning, bagefter står den på camping, så er det frem med strikkepindene. God aften.

3 kommentarer:

  1. Det er nu godt at få noget fyldt "i hovedet" en gang imellem. Selvom man bliver træt på en anden måde end til hverdag.
    God fridag i morgen.

    SvarSlet
  2. Kan godt forstå du er lidt flad. Det er noget uvant at skulle sidde stille og modtage. Dagligdagen foregår jo på en noget anderledes måde. Rigtig god arbejdslyst med strikkepindene, og god campingweekend. Også hos os står weekenden på camping, håber vejret arter sig:)

    SvarSlet
  3. Rigtig god weekend og held og lykke med turen til Herning.

    SvarSlet