fredag den 4. juni 2010

Så er det sommer i Vestjylland.

Solen har skinnet hele ugen. De tre første dage var jeg på kursus. Heldigvis var der gruppearbejde, hvor vi kunne sidde ude og nyde det gode vejr. De sidste to dage er tilbragt udendørs. Køkkenhave er endelig sået til, den er ikke stor, men lidt har også ret. Har fået tidlig fri i dag. Manden er draget til København, til Speedway i Parken. Jeg skal til 25 års jubilæum hos en kollega senere, bagefter tager jeg på camping, til afslapning sol og sommer.
Pæonen blomstrer.
Blå iris.

Sneboldebusk.

God weekend.

4 kommentarer:

  1. Det er nemlig rigtigt sommer er kommet til vestjylland.....og hvor har vi ventet længe !!!!

    Skønne billeder fra din have.

    Rigtig god camping afslapning :)

    SvarSlet
  2. Mange tak. Nu drager jeg afsted. Strikketøj benene op rødvin i glasset.

    SvarSlet
  3. Hej Ellen!
    Allerførst - hvor er dine blomster dog kommet langt! Hernede i det sydfynske er hverken Pæon, Iris eller valmuer klar til blomstring!
    Jeg ønsker dig en dejlig afslappet solskinsrig weekend i campingvognen.
    Stort knus

    SvarSlet
  4. Skønt campingvejr. Hvor er dine blomster langt fremme, Vores pæoner er kun lige i stor knop, det varer endnu en tid inden de blomstre. Rigtig god uge til dig:))

    SvarSlet