torsdag den 10. juni 2010

Så er man lige vidt.........

I går havde jeg besøg af en kollega. Hun var gået i stå med et strikketøj, en lille bolero til hendes barnebarn, mon jeg kunne klare det? Mønstret er lidt kringlet, så nu er det hele trævlet op, og strikket om, så nu er jeg cirka der hvor hun var nået til. Jeg tror det lykkes. Senere i dag skal jeg på plejehjemmet med en buket. Vore gamle genboere havde jernbryllup den 19. maj. der er fra naboer bestilt en buket hos gartneren ca. hver 14. dag, vi skal så på slift aflevere den, så de på den måde får besøg. God regnvejrsdag derude.

4 kommentarer:

  1. Hvor er det da en pragtfuld ide med blomster og besøg med jævne mellemrum. Meget bedre end at få en masse buketter på en gang.

    SvarSlet
  2. Hvor er det en god íde med en buket og besøg på skift....godt med sådan nogle betænksomme naboer :)

    SvarSlet
  3. Det er de dejligt at du kan komme til undsætning. Hvor må det være skønt at få buket og besøg på skift af sine tidligere naboer. En rigtig dejlig varm tanke:))

    SvarSlet
  4. Hyggeligt at besøge de gamle naboer. Desværre er de ikke så mobile mere. Han er kvik i hovedet, men kan ikke tale, hun snakker, men kan ikke huske. Hun kunne dog huske at min mand er tømrer, selv om det er 30 år siden han har arbejdet som sådan. God aften.

    SvarSlet