torsdag den 5. august 2010

Antik og genbrugsguld.

Vi har lige været et smut til Open by night. Her besøgte vi en "Antik og gammelt" butik. Jeg har før kun set butikken udefra, men hold da op hvor var der mange spændende ting. Jeg er ikke til sådanne ting, men jeg kan se at mange bloggere ofte handler sådanne steder. Der var bla. Bjørn Wiinblad, store mængder gammelt sengetøj med broderier, gamle hvide kjoler, forklæder, skjorter. Der var spændende porselæn, og de kendte smørebrædder og æggebægere i rødt og orange plast, blå og gule emalje ting, hele gamle kaffe og spisestel. Måske jeg skal gå på visit med kamera en dag og vise hvad der er, jeg var imponeret. Hvis man har interesse i sådanne ting er butikken bestemt et besøg værd.

1 kommentar:

  1. Ja engang imellem støder man på ting man bare ikke kan undvære.....;o)

    SvarSlet