torsdag den 5. august 2010

Vest til prinsessen.


En lille vest/spenser er afleveret til Anna. Endnu et projekt fra forældrenes ønskeliste kan få et flueben. En lyserød cardigan er på pindene. Stof er indkøbt til en top, til mig selv. Den jeg har fra vores sølvbryllup er på mystisk vis krøbet, mens den har hængt i skabet. Nederdelen kan bruges, så mon ikke det bliver ok. Vores ældste søn skal snart giftes så der skal jo lidt pænt tøj til. Mere om det senere. Lige nu er det Anna´s dåb på søndag vi ser frem til. God aften.

4 kommentarer:

  1. Hvor er den fin. Hvor har du mønstret fra? Det er lige sådan en, jeg gerne vil i gang med til mine kommende små genboer...

    SvarSlet
  2. Hvor er det en fin prinsessevest - jeg har selv strikke to af slagsen, den sidder rigtig godt :O)

    SvarSlet
  3. Hej Eva. Jeg har købt mønstret sammen med garnet hos Ho strik. Den er strikket i Sandnes mini alpakka

    SvarSlet
  4. Tak for det. Jeg har kigget lidt på deres hjemmeside, men den er vist ikke helt udbygget endnu, så jeg må nok hellere ringe til dem.

    SvarSlet