fredag den 31. december 2010

Godt nytår.

2010 er snart forbi. Det blev det år hvor også jeg har forsøgt mig som blogger. Det er tidskrævende, det kniber at jeg får læst og kommenteret alle de steder jeg gerne ville. Året har budt på både barnedåb og bryllup, et par herlige dage. Glæder mig til at se hvad 2011 vil bringe. I marts skal et skarpt hjørne rundes. I maj kommer vort tredie barnebarn, så der er nok at se frem til. Tak for alle jeres søde kommentarer. Måske vi mødes i det virkelige liv i 2011? Til slut vil jeg gerne ønske jer alle et rigtig got nytår.

6 kommentarer:

  1. Rigtig godt nytår til dig. Tak for mange gode og inspirerende indlæg i 2010. Jeg følger med, - også i 2011.

    SvarSlet
  2. Kære Ellen

    Rigtig glædeligt nytår til dig og din familie, tak for mange gode kommentar og indlæg.
    Vil glæde mig til at følge dig i 2011 også.

    Knus

    JANE

    SvarSlet
  3. Godt nytår skal også lyde herfra...
    Glæder mig til at følge med hos dig i det nye år; skøn blog du har ;o)

    Britta

    SvarSlet
  4. Også et godt og helsebringende nytår til dig og dine. Ser frem til at lade mig inspirere af dine hverdagsbetragtninger i det nye år, så hold endelig fast ved Boggen;0). Ja, det kunne være sjovt at mødes i den virkelige verden, men mon ikke også det pludselig sker ved et eller andet håndarbejdsrelateret arrangement?
    Knus herfra

    SvarSlet
  5. Også godt nytår til dig. Jeg glæder mig til at følge med i din blog i 2011 ;)

    SvarSlet
  6. Rigtig godt nytår til dig og din familie. Jeg vil glæde mig til at følge din hyggelige og inspirerende blog i det nye år. Tak for de mange dejlige indlæg og kommentarer:))

    SvarSlet