mandag den 25. juli 2011

Hjemme igen.

Så er vi hjemme igen efter en meget regnfuld uge på Fyn. De tre første dage i Odense var vejret ok, men da vi kom til Middelfart blev det regnvejr. Vi har haft en hyggelig tur alligevel. Min strikkeveninde fra Hvide Sande kom og lagde på pladsen ved siden af os, så vi har strikket lidt, det var vejret jo godt til. Lørdag var vi en tur i Kolding storcenter, der smuttede lige lidt bomuldsgarn, med hjem på lageret, fra Søstrene Grene. I formiddags var vi lige på gågaden i Middelfart og tjekke Garniture, sikke en fantastisk butik. Vi købte nu ikke noget, men vi gramsede, og beundrede de mange smukke modeller. Jeg har hæklet lidt hagesmække, og strikket på den lysegule bluse. Den har godt nok drillet, først trævlede jeg to nøgler garn op fordi der var fejl i forstykket. Da jeg så havde lukket af til ærmegab opdagede jeg at der var ti masker for meget, op med det hele og forfra. Nu mangler der kun det sidste, ved siden af halsudskæringen, i den ene side. Så jeg vil se om ikke den kan blive færdig i aften. Vaskemaskinen er på overarbejde, der bliver godt nok meget vasketøj på en uge. Jeg nåede desvære ikke Tante Grøn i Odense, men det må blive en dag jeg kommer over til Jakob. Så er vaskemaskinen klar til at blive tømt og fyldt igen. God aftten.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar