torsdag den 7. juli 2011

Sommerspil m.m.

Mandag aften var jeg til sommerspil i Varde, de spiller Syv brude til syv brødre. Det er fantastisk flot, kostumer, kulisser, alt er flot. Nu skal jeg så småt til at gøre klar til at tage på ferie, det sidste af hækken skal klippes og haven gået igennem. I forgårs blev fryseren gjort ren og gennemgået, så der igen er lidt styr på hvad den indeholder, bla. var der tre store poser okseben. I går blev der kogt en stor portion suppe, det er altid rart at have i fryseren. Fem små forhutlede solbærbuske gav 4,5 kg bær, så vinterens marmelade er kogt.
Lidt strikketøj bliver det også til. Jeg satsede og begyndte på et barnevognstæppe, men det skulle være et andet mønster. Mon ikke der er en anden det kan bruge det oversskydende?
Jeg vil sætte mig ud og nyde solen med strikketøjet. God dag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar