onsdag den 12. juni 2013

Jeg må vist ofre et øjeblik på bloggen.

Et øjeblik set gennem nye briller, hentet i eftermiddag. Intet sløret syn på venstre øje mere. Dejligt. Det næste par uger når jeg nok ikke at få skrevet meget. En halvfjers års fødselsdag på søndag. Næste uge står på forberedelse af studentergilde for Anders. Han bliver færdig mandag d. 24. Han har ønsket at vi tænder grillen og laver noget salat og brød. Ganske uformel. Den 22. fylder far 85, det skal fejres d. 30 med fest på Lunde kro. Onsdag d. 26. bliver Anders´ kæreste student og holder fest. Den 27. er der dimission. Det bliver en uge med fest og farver. Så skal vi jo da være bedsteforældre igen. Maria har termin d. 26. Så Anton kommer forhåbentlig til verden ind imellem alle de andre festligheder.
 
Jeg er i gang med ærmerne til en Morfartrøje til ham. Jeg strikker den i Arwetta. Jeg har også købt hvid bomuld til en lille trøje, det er jo ikke til at vide hvordan vejret bliver. Der bliver nok stille her på bloggen den næste tid. Jeg skal nok tage nogle billeder af det hele og vende tilbage når jeg får pusten igen. God aften.

6 kommentarer:

  1. Så er der jo nok at se til, håber du får tid til lidt afslapning med strikketøjet ind imellem :-))

    SvarSlet
  2. Det bliver spændende med et lille barnebarn. Den trøje du strikker har jeg netop lavet til mit yngste barnebarn. Jeg synes det er en rigtig god model, passer perfekt til små drenge:-)

    SvarSlet
  3. Sikke et program. Husk at traekke vejret en gang imellem :-)

    SvarSlet
  4. Tillykke, tillykke, tillykke.. puha, jeg mister helt vejret.

    SvarSlet
  5. Puh for et program du har for de næste uger. Glæder mig til at se billeder af noget hist og pist, men især da af studenterne, og barnebarnet og og og.... Ej kom med det hele :D Jeg må være født nysgerrig.

    Hvor ser den morfar cardigan lækker ud. Anton må blive en lille skøn gut at skue i den.

    kh. Lis

    P.s Godt med et nyt syn og dit nye billed fortæller da at du ser brand godt ud med briller på næsen.

    SvarSlet
  6. Tillykke med det hele, håber du når det alt sammen.

    SvarSlet