onsdag den 26. juni 2013

Jeg nåede det.



Det lille bomuldssæt til Anton blev færdig før han kom til verden. Nu er jeg klar, med det, der skulle strikkes til ham i første omgang. Så krydser jeg fingre, har lige fået at vide at på grund af kursus skal vi ikke regne med at kunne holde ferie i uge 38, 39, 40 og 41. Jeg har altså bestilt sommerhus på Fanø for lang tid siden. Jeg har glædet mig, til at komme derover igen, lige siden jeg var der, til strikkefestival, for to år siden. Håber det kommer til at gå op i en større enhed. Ellers ved jeg ikke hvad jeg gør. God eftermiddag.

5 kommentarer:

  1. Æv æv skal du på kursus alle 4 uger ellers må du skynde dig at ønske så du kan nå Fanø. Men ellers er der jo lør/søndag til at komme afsted i.
    Håber for dig at det lykkes.

    Hvor er strikket bare fint. Mønteret ser rigtig elegant ud.

    Kh. Lis

    SvarSlet
  2. Vi krydser fingre for dig. Det må da absolut lykkes !!!
    Fin lille sæt til en lille mand.

    SvarSlet
  3. hvor er det bare en fin lille trøje :o)

    SvarSlet
  4. Et skønt lille sæt, du har strikket til bettemanden. Åh, de kurser... Jeg er lige blevet indkaldt til 8 ugers kursusforløb, selvom min ferie er planlagt rettidigt. Så er der bare nogle dage, jeg ikke er der... Men ikke særlig smart. Du må da forsøge om ikke du kan komme til Fanø; det er jo ikke til at undvære for dem der er vant til at være der ;o)

    SvarSlet
  5. Hvor er det et dejligt sæt du har lavet til den lille.

    SvarSlet