søndag den 13. februar 2011

Det var den weekend.

Weekenderne går alt for hurtigt. Denne har ellers haft en ekstra dag, men stadig for kort. Fredag morgen tog jeg lige tre kvarters ekstra hvil, i MR scanneren på Esbjerg sygehus. Så er der
mindst to ugers ventetid på svar. Over middag gik turen til Ribe, på camping.

Camping er lig med hygge, kaffe og strikketøj. Og til dem som synes vintercamping må være koldt, se lige på billedet, ser det koldt ud?Barnevognstæppe vokser langsomt. Lørdag var jeg på gåben ind til byen, for at ose. Jeg var på udkig efter tøj til min fødselsdag, men fandt ikke noget.


Inde i byen er der mange smukke steder, hvor vandet strømmer under gaderne.

Jeg fik besøgt Ribes Broderi og Garn. De har meget garn, så det er om at begrænse sig. Jeg købte to opskrifter fra Design club. Mini og Ugler. Garnet kom selvfølgelig også med hjem.
Her til morgen vågnede vi til rigtig vintercamping. Der var faldet sne i nat.
Ingen vinterferie til mig i næste uge. gæstebarn hele ugen. God søndag

4 kommentarer:

  1. Hvor ser det hyggeligt ud i campingvognen sådan med sne. Godt at der er varme i den:-)

    Sikke nogle skønne trøjer du skal strikke !

    SvarSlet
  2. Dejligt med varme på campingsturen og lækkert strik :0)

    SvarSlet
  3. Ja, jeg må jo indrømme at det ser lunt og godt ud i forteltet; dejligt at du har slappet af og fået strikket.
    Tæppet ser rigtig fint ud - et rigtigt pigetæppe...
    Ribe er en hyggelig by; jeg har været der et par gange men har desværre aldrig haft tid til at "nærstudere" den. Det må jeg vist ha' gjort noget ved.
    Godt du fik lidt med dig hjem fra byturen - man skal jo ikke gå tomhændet hjem... He he...
    God arbejdsuge til dig og dine små poder... ;o)

    SvarSlet
  4. Vintercamping ser rigtig hyggelig ud og ikke koldt. Ribe er en rigtig hyggelig by jeg nyder at tage derud på tur.

    SvarSlet