onsdag den 2. februar 2011

Jeg har slet ikke tid til at sidde her.


Jeg har lige fået programmet for Fanø Strikkefestival ind af døren, så den skal studeres. Jeg har aldrig været der, men har en plan om at i år skal det være. Billet og sommerhusophold står øverst på ønskesedlen til min fødselsdag. Min tanke er at leje et sommerhus med x antal pladser, og så finde nogen at dele det med. Jeg har ikke nogen jeg skal følges med, så det kunne da være en sjov måde at stifte nye bekendt-/venskaber på. God dag derude.

3 kommentarer:

  1. Håber du finder nogle at tage afsted med - god tur !

    SvarSlet
  2. Jeg venter også med spænding på programmet, jeg har lejet et sommerhus derover så hele weekenden bliver der stemplet ud og kun strikket og hygget.

    Håber da du finder et et sommerhus og kommer derover det kunne jo være sjovt at mødes.
    kh Jane

    SvarSlet
  3. Det ser godt nok spændende ud. Jeg har aldrig hørt om det før.

    SvarSlet