mandag den 7. februar 2011

Sidste flueben er sat.


Så røg sidste ønske, på listen til Anna, af pindene. Jeg synes selv den er meget sød. Så nu er jeg begyndt i småtingsafdelingen. En lille uldtrøje til næste barnebarn er på pindene, der er også garn til en lille hue til. Næste opgave er et barnevognstæppe, magen til det jeg lavede til Anna sidste år. Næste mandag står på strik. En af de damer jeg havde til strik in i januar, har inviteret. Jeg glæder mig til at mødes med dem igen. God aften.

Mønsterborten på trøjen.

10 kommentarer:

  1. Den er rigtig sød , dejligt at dine gider at bruge hjemmestrikket til børnebørnene :-)

    SvarSlet
  2. Den er super sød, den kan du bestemt godt være stolt af. Hvor er det nogle skønne farver du har strikket med. Den skal helt sikkert skabeglæde hvor den havner, både hos mor og Anna.

    SvarSlet
  3. Den er bare så sød og så ligner den da lidt den jeg lige er blevet færdig med. Mønsterstrik er nu flot :-)

    SvarSlet
  4. Den er ganske yndig, så fine en rosa farve.

    SvarSlet
  5. Sikke fin den er og farverne er lige en piges ynglings ;-)

    SvarSlet
  6. Hej Ellen!
    Hvor er den skøn og fin din lille trøje - og dejligt, at du har sådan nogle små størrelser at strikke til :0) Jeg må "nøjes" med str. L & XL...*griner*
    Knus
    Lotte

    SvarSlet
  7. Den er så fin, den lille trøje.

    SvarSlet
  8. Flot lille trøje ...den må hun da blive glad for.

    SvarSlet
  9. Den kan kun bringe glæde !

    SvarSlet
  10. Hvor er den fin den lille trøje med små blomster;)

    SvarSlet