fredag den 25. februar 2011

Tingene ændrer sig.

Jeg troede lige vi skulle tilbringe weekenden på camping. Men ak manden havde andre planer. Så fra afslapning med strikketøj og traveture og en tur til tyskland på søndag, står den nu på at forberede mad der lige kan sættes i ovnen. Salaten er lavet. Så, så snart sidste barn er afhentet, går turen 150 km. til Odense og 150 km. retur, efter Jakob og jeg ved ikke hvor meget vasketøj. Vaskemaskinen i huset hvor han bor har ikke fungeret i meget lang tid. Det meste af dagen i morgen går nok med at få styr på Jakobs tøj. Men jeg kan da strikke en pind, ind imellem vaskemaskinen skal tømmes. Desværre er vintercamping sæsonen nok ovre for i år. Den næste tid er der noget fødselsdag på programmet. Tak for de søde kommentarer til indlægget om tæppet. Jeg har lige fået to nøgler garn ind af døren, bestilt på nettet i går hen på eftermiddagen, og så var det her med posten idag. Jeg er begyndt på en vest til mig selv, den kan jeg nu få gjort færdig. Resterne af det lyserøde garn er ved at blive til endnu en cardigan med mønster på bærestykket. Denne gang i en str. 6 mdr. til Johanne. God weekend.

2 kommentarer:

  1. Ej, altså Ellen!
    Vi er nogle der ved lidt om en fødselsdag, så det gjorde du bare ikke, vel ;-) Nå, men vi er heldigvis fleksible ;-) men tag så lige at holde fingeren væk fra KØB knappen, please! I det mindste til efter d. 13. - OK? :-D ved det er svært....

    SvarSlet
  2. God fornøjelse med alt vasketøjet, hvor er det dog uheldigt at vaskemaskinen i sønnens hus er i uorden!! men heldigt at han har en god mor som tager over :)) Tæppet i dit forrige indlæg er rigtig flot, det skal nok skabe lykke hvor det end havner. God weekend til dig :))

    SvarSlet