onsdag den 14. april 2010

Grilltid.

Så er vi klar til at grille. En kvart kvie er lige puttet i fryseren, så der en mange stege, bøffer, fars og en del til suppe. I morgen vil jeg koge en stor gryde suppe, det er rart at have i fryseren, til en dag hvor det skal gå lidt hurtigt. Jeg må have fat på noget grisekød, det var der ikke meget af kunne jeg se, da fryseren blev tømt og afrimet i går. Alt er sorteret, så det ser overskueligt ud, indtil man skal have noget af det som ligger nederst. Vil sætte mig med hækletøjet lidt, inden det er sengetid. Var vågen kl. 5, så det har været en lang dag. Hele ugen har været/bliver meget travl. Håber at blive færdig i haven, så den sidste dårlige samvittighed er væk, når der skal holdes en velfortjent weekend. God aften til dig som læser med.

1 kommentar:

  1. Det lyder som om, der har været travl aktivitet hos dig. Men et hækletøj skal man da lige røre inden man tørner ind. Det kender jeg godt.
    God torsdag.

    SvarSlet