tirsdag den 25. maj 2010

Jeg har fået en award.

Jeg har fået tildelt...


- denne award fra Lotte:0)
Reglerne for adwarden er som følger:
Kopiere adwarden ind på din blog.
Tak og link til den, der har givet dig den.
Link til 7 andre og spred lidt glæde.
Fortæl 7 ting om dig selv.

Tak for awarden Lotte.

Jeg sender den hermed videre til de skønne bloggere:


Garn freak.
Musses-hverdag.
D´jo Hanne.
Frau Putz.
Kokken på bloggen.
Strikkeentusiasten.
Herlige hverdage.

7 Ting om mig:

1. Jeg elsker at lave håndarbejde, og ville gerne have mere tid til det.

2. Jeg har arbejdet som dagplejer i snaer 24 år.

3. Har en meget lille familie. Min far, 2 brødre, min mand, 4 drenge, 2 svigerdøtre, og 2
børnebørn

4. Er "handy woman" gør tingene selv, har ikke tålmodighed til, at vente på, at andre har tid til,
at gøre det.

5. Har boet 2 sterder i mit liv, hjemme hos mine forældre og her,i det hus som vi i næste uge,
har boet i i 30 år.

6. Elsker at lave mad, og gør det gerne, også til mange.

7. Har kun blogget i knap 3 måneder. Her igennem finder jeg meget spændende læsning, og gode
ideer, både til håndarbejde og mad.

God fornøjelse, og god dag.

1 kommentar:

  1. Tusind tak for den fine award Ellen.
    Den blev jeg rigtig glad for.
    Forårshilsner
    Hanne

    SvarSlet