lørdag den 3. juli 2010

Nedtælling.

Nu er haven trimmet, hækkene klippet og bedene hakket. Terassen har vi ikke brugt i flere år. Vi har nemlig en på hver side af huset, den ene med udgang fra køkkenet, det er så nemt...Men om aftenen er der tit koldt, men vi kom ikke om på vestsiden for der var ingen havemøbler. Fliserne blev luget og fejet. Der blev indløbt dug til gammelt bord, 6 billige stole en parasol, lidt blomster m.m. Nu er terassen faktisk helt hyggelig og brugbar. Garagen er endevendt, 3 trailerfulde er kørt på genbrugspladsen. Jeg har en plan om at hele huset også skal have en ordentlig oprydning hen over sommeren. Efterhånden som drengene flytter hjemmefra, er der en del som de har efterladt, som kan smides ud. Det er både ondt og godt med et stort hus, tingene får lov at blive stående, men nu skal noget af det ud. Et eller to værelser skal indrettes som gæsteværelser, så jeg ikke hver gang nogen beder om en overnatning, skal rydde op i flere dage forinden. Nu er alt pænt udenfor, så nu kan nedtællingen til ferien så småt begynde, Der er to uger endnu, så går turen nok til Fyn. God aften.

4 kommentarer:

  1. Nyú er der da alle muligheder for at bruge terassen. Det er en dejlig fornemmelse når man er med i haven og tingene ikke vokser een over hovedet.

    SvarSlet
  2. Uha, hvor har I været flittige. Sådan tænker jeg, det skal være hele det næste år i vores hus. Vi har boet har i mange år, og har rigtig megen plads, og der gemmer sig RIGTIG mange ting, som vi ikke bruger mere.
    Man nu tager jeg på ferie, og det hele må vente, til jeg kommer hjem. Desværre re det for varmt til at gøre haven og huset ferieklar. Synes jeg.

    SvarSlet
  3. Sikke energisk i denne varme, nu kan du holde ferie med god samvittighed :)

    SvarSlet
  4. Skal love for du er flittig....intet er så godt som en omgang oprydning :o)

    SvarSlet