onsdag den 22. december 2010

Juleferien nærmer sig.

Om en tre timer er det juleferie frem til 3. januar. Når jeg har fri skal jeg lige en tur til Odense efter Jakob m. vasketøj. Er spændt på hvor længe turen vil tage. I morgen skal jeg passe Frederik, så skal vi pynte juletræ, og ordne de sidste småtterier, tror næsten jeg er klar. Mangler lige et par små indkøb, og at hente en julegave. Der skal trditionen tro bindes buketter til kirkegårdene, til mine svigerforældre og svogers gravsted, og en til min mors. Vil lige gøre noget suppe klar til aftensmaden, den skal nok indtages af flere omgange, da vi nok er sent hjemme. God dag.

5 kommentarer:

  1. Rigtig god ferie. Det lyder til at blive et par hyggelige dage her op til jul:0)

    SvarSlet
  2. God tur, men kør nu forsigtigt.

    Suppe er en rigtig god ting i denne kulde !!!

    SvarSlet
  3. Der skal da vist hygges igennem. God ferie.

    SvarSlet
  4. God ferie og god fornøjelse med julehyggen... Og rigtig glædelig jul til dig og dine...

    Britta

    SvarSlet