onsdag den 20. april 2011

Påskeferie.

Jeg har haft påskererie siden fredag. Vi nyder campinglivet i Henne. Var lige hjemme i haven en tur fra søndag eftermiddag til mandag eftermiddag. En hel trailerfuld kom på genbrugspladsen. Nu nydes solen og den dejlige varme, her er vel ca 20 grader. Strikketøjet er med, min Amaya er færdig, mangler knapper og vask. Jeg er startet på "Håndevending". Jeg synes dog opskriften ser lidt underlig ud, der hvor der skal tages masker op, må se om jeg kan hitte ud af det. God påske til jer alle.


Amaya før vask og uden knapper.

4 kommentarer:

  1. Den er blevet rigtig flot din trøje, sikke en skøn grøn farve. Spændende at se den med knapper !

    SvarSlet
  2. Henne, der ferierede vi sidste sommer i sommerhus. Det var før vi vidste vi skulle købe campingvogn :-)
    Fin trøje :-)

    SvarSlet
  3. Den er godt nok flot din trøje, skøn farve. Ferie er altid godt, især når vejret er godt.

    SvarSlet
  4. Sikke en flot trøje du har lavet, har kikket lidt på den ;-) og farven er skøn. Camping i dette skønne vejr, det er jo fantastisk ;-)
    Rigtig god påske

    SvarSlet