fredag den 7. oktober 2011

Koden er knækket.

                                         Royalt svøb.
Efter lidt begynder vanskeligheder skrider det royale svøb nu fremad. Jeg er nået til tredie side af borten. Jeg sad og makkede med det i Ho sidste lørdag. Jeg havde ganske enkelt ikke læst opskriften ordentlig. Inden jeg begyndte på svøbet blev den sidste fødselsdagsgave gjort færdig.

                                         Den sidste fødselsdagsgave i denne omgang.
Efter svøbet venter en bestillings opgave.

Et tøjdyr, en cupcake kjole ( billede lånt her)plus det løse. Om to uger skal vi på vintercamping, der er god tid til strik. Vi skal til Ribe, så der er risiko for yderligere garnindkøb.  jeg er ikke en af de heldige som skal til Hobro. Det er nu et bevidst fravalg, da jeg jo lige har været på Fanø. God weeekend til jer alle.

2 kommentarer:

  1. Sikke dejlige indlæg fra både Fanø og Ho :-)

    Godt at begyndervanskeligheder kan overvindes for det bliver så fint, det svøb. Smuk lilla trøje - rigtig fin gave :-)

    SvarSlet
  2. Flittig som altid... ;o)
    Og god fornøjelse med vintersæsonen.

    SvarSlet