søndag den 16. september 2012

Det daglige brød.

Så er der rugbrød til den næste uges tid. Rugbrød bagt fra bunden med surdej. Vi er ganske afhængige af det. Det er ikke godt hvis jeg glemmer af få gjort klar til en portion, så vi en dag skal spise købebrød. Sådan en portion passer cirka til en uges forbrug her i huset.
I formiddag har jeg bøvlet lidt med bloggen. Jeg blev gjort opmærksom på at der skulle koder til for at kommentere. Jeg mener at have fjernet dem tidligere, men de må være kommet til igen. Gør endelig opmærksom på, hvis de kommer igen. Jeg kan heller ikke se feltet med faste læsere på siden. Det kunne jeg ikke få til at lykkes, måske det er Blogger som laver et eller andet?
Nu er det begyndt at regne. Jeg må ud i det for at handle lidt. Bagefter vil jeg lave kaffe og strikke videre. God dag.

4 kommentarer:

  1. Det ser lækkert ud. Friskbagt rugbrød er der ikke meget, der slår.

    SvarSlet
  2. Mums hvor ser det godt ud ;-) hjemmebagt brød er nu bare bedst.

    SvarSlet
  3. Hvor er det lækkert med hjemmebagt rugbrød. Kan det virkelig holde sig en hel uge - det er da flot. Det må dufte fantastisk.

    SvarSlet
  4. Man skal ikke længere skrive koder her på din blog, hvor er det bare lækkert. Tak for det.

    SvarSlet