mandag den 17. december 2012

Jeg er næsten klar...

Lige et lille pip, for at fortælle at jeg er her endnu. Nu synes jeg jeg er ved at være med igen. Der er bagt, kogt sylte og rødkål, stegt en ordentlig portion frikadeller til fryseren. Jeg mangler at købe nogle få gaver, men jeg ved hvad det skal være. I dag havde jeg mine daplejebørn og forældre til gløgg og æbleskiver. Der skal lige strikkes en lille trøje færdig inden fredag, men det nåes nok også. I går havde vi en flok venner til julefrokost, en rigtig hyggelig dag. Så var jeg da så heldig at vinder dette lækre tørklæde i Charlottes julekalender.  Der kommer snart endnu et indlæg med billeder. God aften.

1 kommentar:

  1. Dejligt, at alt går godt med og hos dig.

    Du har da bare været flittig.
    Tillykke med gevinsten.

    Kh. Lis

    SvarSlet