mandag den 22. april 2013

Ferie.

Denne uge byder på fire dages ferie. Solen er fremme. Om lidt vil jeg bevæge mig udenfor og se om jeg kan få lidt styr på min forsømte have. Den blev forsømt sidste sommer hvor jeg havde en sygdomsperiode og deraf manglende energi. Nu er det frem med trillebøren, spade og knofedt. Det kan ihvertfald kun blive bedre. Et par strikkeprojekter er også blevet færdige.


Et lille tørklæde af resterne af garnet fra det halve kongerige.




Noget fejlkøbt garn er blevet til et Bella tæppe. Weekenderne nydes i campingvognen, så der strikkes. En lille cardigan til Johanne er på pindene. Derefter står et barnevognstæppe til vort kommende barnebarn på listen. Jeg vil bevæge mig ud i der gode vejr. God dag derude.

2 kommentarer:

  1. God ferie og samtidig god arbejdslyst i haven.

    Er helt vild med dine reste kjoler og dine børnebørn ser også godt tilfredse ud

    SvarSlet
  2. Hvor er det Bella tæppe bare smukt !
    dejligt med energi og havevejr :o)

    SvarSlet