lørdag den 16. oktober 2010

Tilbudsgarn fra Netto.

Netto havde for et par uger siden tilbud på garn Bl.a. Rustik: 80 % uld 20% polyamid. 200 m. pr. 50 g. Der blev hamstret til tørklæder, og med de priser er der basis for værtindegaver, eller "en blomst". Men desværre var der andre som mig som hamstrede, så skulle der være en som ligger inde med 2 nøgler af den grå i overskud, hører jeg gerne fra dig.
Tilbudsgarn fra Netto.

Garnlageret er nu ved at være overfyldt, selvfølgelig kan der altid "presses" lidt ind. Jeg glæder mig til næste søndag, så skal campingvognen til Ribe, hvor vi skal vintercampere, mon ikke det kan tømme ud i garnbeholdningen. Jeg har mange påbegyndte arbejder for tiden, jeg kan godt lide at have noget at skifte imellem, både strik og hækling.

Igangværende projekter, strømper, et par tørklæder og en cardigan til Anna. Derudover ligger der mere garn i div. skuffer og skabe, men der er planer med det, det er kun tiden der mangler. Lige nu er her stille, Jens er på jagt. Jeg passer Frderik, han tager lige en lille lur i barnevognen. Så der var lige en lille pause til opdatering her. God weeekend til jer alle.

9 kommentarer:

  1. Du har da gang i mange skønne sager. Jeg kan også bedst lide at skifte lidt imellem håndarbejderne. God lørdag eftermiddag.

    SvarSlet
  2. Du var vist heldigere end jeg hvad Netto-garn angår; jeg har nu været i fire butikker uden at finde noget brugbart. Der var ikke andet end bomuldsgarn tilbage :(
    Jeg har også altid flere håndarbejder i gang, så der er noget at skifte mellem. Så kører jeg ikke træt i det, og man får jævnligt noget gjort færdig.
    God weekend til dig og dine...

    SvarSlet
  3. Dejlige ting du har gang i, det er så skønt at have lidt at skifte med.

    SvarSlet
  4. Desværre nåede jeg ikke at få fingre i garnet fra Netto...da jeg kom var det væk... Lækre ting du har gang i!

    SvarSlet
  5. Du har været en af de heldige, som nåede at få noget af det dejlige garn. Jeg fik de sidste 4 nøgler, af det lyse orange. Jeg er ikke særlig begejstret for farven, men har fået strikket en Nessie af de 2 nøgler. Jeg har det også fint med, at have gang i flere ting ad gangen. Så er der lidt adspredelse i arbejdet.

    SvarSlet
  6. Det er spændende projekter du har på pindene.

    Jeg fik ikke garn fra Netto i denne omgang. Jeg har også flere ting igang, det har jeg det bedst med ;)

    SvarSlet
  7. Sikke et flot tørklæde, du har strikket i rustikgarnet. Ligger du mon inde med en opskrift, som du vil af med?

    Mvh. Connie

    SvarSlet
  8. Sikke nogle fine ting du laver. Jeg har selv nogle nøgler rustikgarn fra Netto liggende og er faldet pladask for det fantastisk flotte halstørklæde du har strikket i dette garn. Er der mon en mulighed for at du vil dele opskriften, please! Jeg har desværre ikke garn i de farver du efterlyser.
    Mange sommerhilsener fra
    Annie Danielsen (olan@email.dk)

    SvarSlet
  9. Er der nogen der har bare et nøgle garn tilovers fra NETTO? Somersrt Denimgarn i turkis blå, mangler lige det sidste nøgle for at blive færdig, betaler selvfølgelig forsendelsen.
    Hilsen Lis
    Tlf 22975393 eller mail. lisjochumsen@gmail.com

    SvarSlet