torsdag den 19. juli 2012

Fit for fight.

Så er jeg endelig frisk igen. Endelig er jeg helt smertefri. Vi har været på Skyttehusets camping ved Silkeborg, fra mandag og til i dag. Der er bare slappet af, strikket og hæklet. Min strikkeveninde fra Hvide Sande og hendes mand var der til i går, så vi har hygget alle fire, mændene går også godt i spænd. I morgen skal der vaskes. Vores ældste søn Jeppe fylder 30 år, så han skal fejres lidt. Han siger han tænder grillen og har kolde øl. Der kommer billeder af strik og hækling senere. Nu vil jeg smække benene op og slappe af. God aften.

5 kommentarer:

  1. velkommen hjem og tillykke med sønnen

    SvarSlet
  2. Hvor er det dejligt, at du nu er smertefri. Det har da også været en drøj omgang.

    SvarSlet
  3. Godt du igen er frisk...det har da været en lidt træls tid for dig...

    SvarSlet
  4. Dejligt at høre at du er ovenpå igen, nu kan du nyde sommeren og komme helt til hægterne. Glæder mig til at se dine produktioner :))

    SvarSlet
  5. Bare så dejligt at du er frisk igen ... så kan du rigtig nyde sommeren.

    SvarSlet