lørdag den 11. januar 2014

Intet skal gå til spilde.

Jeg har fundet nogle af resterne af bomulsgarn frem. Der hækles et par hagesmække. Jeg bruger nogle stykker i mit daglige arbejde. Skuffen trænger til forsyninger. Jeg fandt inspiration i en Facebook gruppe. Der hækles også fri fantasi.

Manden er på sæsonens sidste jagt med efterfølgende gule ærter, så det er ikke godt at vide hvornår han kommer igen. Jeg vil smække benene op og hækle videre indtil han skal hentes hjem. Aftensmaden kræver nok ikke de store anstrengelser idag. God weekend.

3 kommentarer:

  1. Også god weekend til dig og god fornøjelse med de fine hagesmække.

    SvarSlet
  2. det lyder som en perfekt dag, der ikke kan bruges til andet, da det har regnet hele dagen
    God weekend

    SvarSlet
  3. Det var da nogen herlige hagesmække.

    SvarSlet