søndag den 18. oktober 2015

Søndagssysler.

Dagen startede tidligt. Kørte hjemmefra 6.45. Min far skulle til 90 års fødselsdag hos sin bror på Sjælland. De tre jyske brødre følges ad fra Herning. Da det er en lang og anstrengende dag havde jeg lovet at køre ham derop, og hente ham igen i aften ved halv elleve tiden. Anders og Signe har været hjemme i weekenden. I aftes fik vi andesteg. En and for meget var købt ind til jul sidste år. Der skal jo snart nye i fryseren. Jens og Anders var på jagt i formiddags. Det gav da to fasaner og et halvt rådyr til fryseren. Det røde bomuld er omsat til jule grydelapper.


Lige nu strikkes der strømper i str. 44 -45. Ikke det mest spændende, men godt fjernsynsstrik.
Klude er der også stadig på pindene.


Som sædvanlig nok at gå i gang med, kunne godt bruge mere strikketid. Næste lørdag går turen til Fredericia til messe. Selv om vi får alle nyhederne "smidt" i hovedet på nettet, er det nu altid hyggeligt art komme afsted og se det i virkeligheden, og få hilst på nogen af i andre. Ses vi?
Fortsat god søndag.

1 kommentar:

  1. Jeg fik også and i søndags, - et led i "tøm fryseren". Det smager nu ualmindeligt godt.

    Vi ses ikke til messe. Men jeg regner med at blive opdateret hist og pist med, hvad jeg er gået glip af.

    SvarSlet