onsdag den 16. december 2015

Tju hej hvor det går.

Troede jeg skulle være på forkant med julen i år, men pludselig løber tiden. Der er dog bagt småkager og pyntet lidt op. Et par enkelte julegaver er købt. I morgen skal jeg til Varde og hente nye briller, så måske der også skal købes et par gaver der. Tror jeg når det, der er jo en hel uge til, jeg skal dog arbejde til og med den 23.
Der er strikket ialt 16 nissehuer, der gik mode i dem.









































Nu skal der vist igen kigges på ufoerne i strikkekurven. Der ligger flere påbegyndte karklude en høstjakke, nogle strømper og en del andet, så det er bare at komme igang.
Jeg blev den heldige vinder af Charlotte Kaaes julekalender. To strikkebøger af Signe Strømgaard kom med posten i dag. Der er ideer til børnebørnene.


Nu vil jeg fatte strikkepindene og se håndbold. God aften.

4 kommentarer:

  1. Det der med at være på forkant med december - det er vist et mål, der sjældent lykkes (for de fleste). Julen kommer altid drønende ind fra højre, selvom forretningerne allerede minder os om dens komme næsten før vi kommer ud af sommertøjet. Hvor er du heldig med gevinsten - og nissehuerne er da super seje.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg nåede alligevel i mål, nu er jeg klar.

      Slet
  2. Hvor har du været flittig med strikkepindene. Meget skønne nissehuer, der er sikkert nogle små poder der bliver glade. Dejligt at vinde strikkehæftet.

    SvarSlet
  3. Tak Emmy. Jeg kunne have afsat flere nissehuer, hvis jeg havde haft tid til at strikke dem. Bøgerne må komme børnebørnene til gode.

    SvarSlet