mandag den 29. oktober 2012

Pris 2,50 kr.

I foråret købte jeg en sæk flame´garn. Et af mine dagplejebørn har fødselsdag i dag, så en lille cardigan røg af pindene. Garnpris 2,50 kr + 6 træknapper fra Netto, så alt i alt materialer for max 5 kr.
 
 I går var jeg i Fredericia til Kreativ messe. Jeg beherskede mig og købte ganske lidt. To poser knapper og et sæt firkantede strømpepinde, dem er jeg spændt på at prøve. Jeg så nogle kendte ansigter og fik hilst på et par stykker. Vi havde en hyggelig dag med mange indtryk og meget inspiration.

Vore naboer har kobberbryllup i dag. Vi var ovre at synge for dem kl. 22.30 i aftes, træls tidspunkt når alle skal op og på arbejde. Her siler regnen ned. God dag til jer alle.

3 kommentarer:

  1. Her blæser det og regnen siler ned.

    Glæder mig til at hører om de firkantede pinde, jeg er stadig i det mood der hedder: Er det virkelig noget som dur ?

    Knapper kan man altid bruge.

    Kh. Lis

    SvarSlet
  2. Rigtig fin lille pigetrøje. Flamé garnet fås vist desværre ikke mere.
    Jeg har prøvet de firkantet pinde, hvilket absolut ikke var noen succes

    SvarSlet
  3. Det er da vist den billigste trøje der nogen sinde er strikket. Den er ellers rigtig sød. Flame garnet var lækkert at strikke i, og holdt godt i vask, synd det ikke bruges mere.
    Jeg er spændt på at høre hvad du synes om de firkantede pinde. Nogle siger man strikker mere jævnt med dem.

    SvarSlet