tirsdag den 10. april 2012

Hverdag med regn.

Så kom hverdagen tilbage, trist og grå med regnvejr. Ferien har været alt for kort, eller også har der været for mange ting som skulle ordnes. Torsdag gik med rengøring af Jakobs lejlighed i Odense. Fredag var vi begge derovre og få det sidste gjort rent og få det hele malet. Den var nu ganske pæn, da den var klar til aflevering. I går hvde vi  far, børn minus Jakob og børnebørn samlet til morgenkaffe for at fejre Anders som blev 18 år i søndags. Jeg blev dog færdig med bestillingerne af strik i ferien.
                                                               Sparkedragt med ugle.


                                                                         Djævlehue.

                                                                    Tre undertrøjer.
 Nu skal der noget til mig selv på pindene.Garnet er lys lilla købt på messen i Middelfart. Heldigvis er der kun fire arbejdsdage i denne uge, i weekenden  er der dømt total opladning. God dag.

2 kommentarer:

  1. Serafias vest fra Geilsk, den glæder jeg mig til at se i din udgave.
    Du har som altid bare været flittig. Yndige ting til småfolket. Undertrøjer var også et hit hos mig, da mine var små.

    God arbejdsuge.

    Kh. Lis

    SvarSlet
  2. Ja, nu har du fortjent at slappe af, og det kan næsten ikke gøres bedre end med et nyt strikketøj. Fine ting du har strikket iøvrigt.

    SvarSlet