lørdag den 8. januar 2011

Jeg er vildt spændt

på hvordan dagen forløber. Bliver der pinlig tavshed eller går snakken bare? Bordet er dækket lidt frokost og en kage er forberedt, så jeg glæder mig til at møde tre fremmede damer og min svigerinde. Manden sender jeg til Herning, der sendes Sport 2010 på DR 1 i aften. Kristian er blever kontaktet af DR, om han kan stille med en køreklar speedway maskine, som skal bruges i udsendelsen, og selvfølgelig kan han det, det er god reklame god butikken. God dag derude.

3 kommentarer:

  1. Du kan tror at snakken vil gå - bare vent og se !! god dag til jer alle.

    SvarSlet
  2. Super, super hyggelig dag, Ellen. Tak for rigtig god mad og fantastisk hyggeligt "snakkeri". Glæder mig til, at vi kan mødes igen.

    SvarSlet
  3. Tak for en mega hyggelig eftermiddag og god mad Ellen! Ja det må vi gøre om en dag!
    Knuz fra Jette

    SvarSlet