torsdag den 27. januar 2011

Tålmodighed belønnes.

Jeg har siden den var i reklamen fra Netto kigget efter den, men den har været udsolgt. Jeg har endda været i tre forskellige butikker. Så i dag lå den i en rodekasse i vores lokale Netto, bogen Børnestrik. Der kunne da godt findes et par modeller til børnebørnene eller en lille gave til et dagplejebarn.

Mit optrævle projekt går atter fremad. Ryggen er trævlet op og strikket om, første forstykke er næsten nået til ærmegabet. Så nu vil jeg nyde at jeg har det hele for mig selv, manden er til salgsmøde, og sætte mig godt tilrette med strikketøjet. God aften.

3 kommentarer:

  1. Du kan sikkert finde mange gode opskrifter i strikkebogen. Jeg kan se, at det går hurtigt fremad med optrevleprojektet:))

    SvarSlet
  2. Den bog har jeg ikke spottet, men vores lokale Netto fører heller ikke "spot-varer" mere, desværre. Og nu er det vel for sent....

    Fint strikkeprojekt du har gang i:)

    SvarSlet
  3. Der var du heldig.... jeg har heller ikke set den har været på tilbud, en rigtig anvendelig bog.

    kh
    JANE

    SvarSlet